Bezorgkosten
Op dit moment hanteren wij bezorgkosten per gewicht. Dat is door de bezorgdiensten onderverdeeld in gewichtsklassen. Dit ziet u bij het afrekenen als aparte post en worden bij de kosten van het product opgeteld.
Levering aan EU-klanten
Via onze webwinkel kunt u bestellen, ongeacht uit welk EU-land u afkomstig bent. Echter, de bezorgkosten verschillen per land. U kunt via DHL en Post NL berekenen wat de bezorgkosten zijn vanaf ons webwinkeladres (Malzwin 2436, 1788XL, Julianadorp) naar het door u gekozen adres. Wij kunnen geen garantie geven dat uw bestelling vanaf ons adres ook daadwerkelijk de door u berekende kosten zijn. De kosten zijn zoals wij het op dat moment aanbieden bij DHL en PostNL. U krijgt hier een afschrift van.
Bezorgopties
U kunt uw bestelling laten bezorgen op uw adres of laten bezorgen bij een Postnl ophaalpunt bij u in de buurt. Voor bestellingen in Den Helder en Julianadorp bezorgen wij gratis op maandag en vrijdag; voor 1000u besteld op maandag en vrijdag, betekent diezelfde dag nog geleverd.
Levertijd en bezorging
Wij laten onze producten bezorgen door Postnl of DHL. Is het product op voorraad en u heeft besteld en betaald dan maken wij uw bestelling in orde op de eerstvolgende maandag of vrijdag. Dat betekent dat uw bestelling dan op dinsdag of zaterdag geleverd wordt. Tenzij een maandag of vrijdag op een feestdag valt, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.
Op maandagen en vrijdagen kunt u tot 1600u bestellen om diezelfde dag nog verzonden te worden.
Corona: De bezorging van uw pakket kan langer duren
Op dit moment wordt landelijk veel meer besteld dan normaal. Hierdoor is het moeilijk voor Postnl om alles tijdig te verwerken. Hierdoor kan de bezorging van uw pakket langer duren dan u gewend bent. Wij vragen om uw begrip.
Postnl brengt uw pakket naar hun sorteercentrum. Als de verwerkingscapaciteit voldoende is, wordt het daar ingescand en ontvangt u van hen een e-mail met de track en trace-code.
Bij grote drukte, meestal na een weekend, is Postnl niet in staat direct de pakketten in te scannen en het pakket te verwerken. Sortering van uw pakket staat dan in de wacht. Zolang dat zo is ontvangt u nog geen track en trace code.
Pas op het moment dat de capaciteit voldoende is, gaat uw pakket de sortering in. Deze wordt dan gescand en u ontvangt per email de track-en trace code.
Bij drukte kan dus vertraging ontstaan in de bezorging van uw pakket. Het is moeilijk in te schatten hoe snel uw pakket wordt gesorteerd.
Corona heeft veel gevolgen. Ook wat betreft de levertijden van Postnl. Wij doen allemaal ons uiterste best en vragen om uw begrip.
Niet thuis bij eerste bezorgpoging
Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar het dichtsbijzijnde Postnl afhaallocatie gebracht. De bezorger laat in beide gevallen een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook op Track & Trace en in de PostNL-app.
Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
Postnl bewaart uw pakket 7 dagen (1 week) voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen ze het terug naar de afzender.
Track- en tracecode
Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan Postnl ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track- en tracecode waarmee u de bezorging kunt volgen. Via deze code kunt u ook het tijdvak zien waarbinnen de levering van uw bestelling wordt verwacht.
Is een product niet op voorraad, waardoor de levering van uw bestelling langer duurt, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.
Retourneren
Voldoet een bestelling niet of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 dagen gefrankeerd terugsturen. Voor een goede afhandeling vragen wij u een kopie van de factuur, uw rekeningnummer en de reden van terugzending mee te sturen. Leest u, voordat u retourneert, ook hetgeen hierover is geschreven op deze pagina.
Open verpakking/bedorven/verkeerde inhoud
Het kan gebeuren dat u buiten uw schuld een verkeerd of bedorven product ontvangt. Neem dan contact op met onze klantenservice via info@koffiebuddies.nl. Wij zorgen samen met u voor een passende afhandeling.
Afhalen
Wilt u uw bestelling afhalen, dan kunt u dit in de bestelprocedure aangeven. Moet u uw bestelling bij afhalen nog betalen, dan kan dat per tikkie. Dit kan in principe alleen op maandagen en vrijdagen.